Rabobank & ORMIT

Opdracht van Rabobank: introduceer Customer Due Diligence trainingen voor 3.000 bankmedewerkers in 31 landen. Monique Wunderink: “We zijn op zoek gegaan naar een talent dat snel resultaat kan laten zien ondanks de complexe materie en het diverse speelveld.”

Iris header.jpg

‘Mijn eerste indruk van de ORMIT’er was: professioneel, ambitieus en een can-do mentaliteit. Precies waarnaar we op zoek waren.’

Monique Wunderink, Stream Lead Knowledge, Skills & Continuous Learning Rabobank

Monique png alt.png

Waarom heeft Rabobank voor ORMIT gekozen?

Monique: Als Rabobank werken we al geruime tijd naar tevredenheid met ORMIT. ORMIT was dan ook een logische keus. Mijn eerste indruk van Iris was: professioneel, ambitieus en een can-do mentaliteit. Precies waarnaar we op zoek waren.


Welke indruk had jij van Rabobank, Iris?

Iris: Wat mij het meest aansprak waren de urgentie, de snelheid en het innovatieve karakter van de opdracht. Ik kende de Rabobank als consument, maar had geen duidelijk beeld van wat voor organisatie het was om voor te werken.


Wat was jouw rol in het team? Wat heb je toegevoegd? 

Iris: Ik heb waarde toegevoegd door op operationeel vlak mee te werken, maar ook een tactische en strategische partner te zijn voor Monique. Doordat ik haar steeds beter kon ondersteunen en zelfstandig te werk kon gaan, groeide ons vermogen om resultaten neer te zetten.

Monique: In deze opdracht was een frisse blik, een kritische houding en een pragmatische aanpak gewenst. Ook was het belangrijk dat de trainee snel resultaat kon laten zien ondanks de complexe materie en het diverse speelveld.

"Wat mij het meest aansprak waren de urgentie, de snelheid en het innovatieve karakter."
Iris quote.png

By Iris de Jeu

ORMIT trainee

Hoe kijk je terug op de samenwerking met stakeholders? En met je directe manager?

Iris: Mijn relatie met Monique was een van de hoogtepunten van deze opdracht. Door zo intensief met elkaar samen te werken konden we al snel lezen en schrijven met elkaar en vulden we elkaar goed aan. Zij gaf mij ruimte, vertrouwen en was heel erg betrokken bij mijn ontwikkeling.

Monique: Iris is echt gegroeid in de negen maanden die ze bij Rabobank heeft gewerkt. Ze is veel krachtiger geworden. Mooi om deze ontwikkeling van dichtbij mee te maken.


Hoe heb jij als ORMIT’er het verschil gemaakt?

Iris: Bijvoorbeeld door mijn manier van communiceren aan te passen aan de ontvanger. Hierdoor heb ik alle verschillende stakeholders mee kunnen nemen in het proces. Daarnaast heb ik de kwaliteit van de trainingen bewaakt en continu gezocht naar een middenweg waar alle experts van verschillende vakgebieden zich in konden vinden.

Monique: Wij zijn uitermate tevreden over de performance van Iris. Met haar medewerking is er een innovatief trainingcurriculum ontwikkeld wat succesvol is uitgerold in 31 landen wereldwijd, een hele mooie prestatie!

Rabobank & ORMIT Business Case

Download de Business Case en ontdek de resultaten van ORMIT trainee Iris bij de Rabobank! Je krijgt de case per e-mail toegestuurd.

of ENTER