An awesome website

Drag and drop your page in minutes. Add your own text & styling and you're basically done!

Rabobank en ORMIT-trainees vinden elkaar in innovatief HypoLab

4 april 2016

High Resolution

We did a 2.5K size high resolution photo that will suit even for a very large web site.

Easy to Use

Blocks fixed to 12 Grid system. It allows you to find understanding between the designer and developer.

Many Components

To get started, you select the desired sample and base the entire website on it.

ORMIT-trainees helpen Rabobank aan nieuwe, frisse ideeën

Rabobank nodigt ORMIT-trainees uit voor het HypoLab, een proeftuin om met innovatieve ideeën te komen die het verstrekken van hypotheken leuker, sneller en beter maakt. “Mooi dat we deze kans kregen van de Rabobank”, zegt ORMIT-trainee Pauline Lanz. “De uitkomsten waren verfrissend en bruikbaar”, vult een enthousiaste Joris Lange aan, business change manager bij de Rabobank.

Ruimdenkend en innovatief

Rabobank is marktleider op het gebied van hypotheken. Ze wil graag eerder in beeld zijn bij de (toekomstige) klant. “Met het HypoLab willen we jonge mensen al in een vroegtijdig stadium aan het denken zetten”, vertelt Joris Lange. “Met ORMIT hebben we een lange, goede historie. ORMIT’ers zijn ruimdenkend, goed opgeleid en innovatief. Een ideale groep voor het HypoLab.”

Training bij participant

Pauline Lanz, die als ORMIT-trainee werkt bij de Rabobank als teamleider datakwaliteit, kijkt met plezier terug op het HypoLab. “Het is een leuke uitdaging om een training uit het ORMIT-programma bij een participant uit te voeren. Mooi om te zien dat Rabobank zich kwetsbaar opstelt en dat ze met één van onze ideeën echt aan de slag gaan.” Joris Lange vindt het belangrijk om je open te stellen voor ideeën van buiten. “Het is de nieuwe werkelijkheid. Je kunt niet zonder. Ik gebruik dit weer om een stap verder te komen.”

Gamification

Het HypoLab met de trainees van ORMIT heeft vier ideeën opgeleverd. “Met één idee gaan we verder”, zegt Joris. “Dat is gamification: op een speelse manier jonge mensen kennis laten maken met hypotheken.” Pauline vindt dat de Rabobank nog veel winst kan halen uit het persoonlijk contact en verbinding leggen. “Het draait om loyaliteit. Het is heel veel waard om zo vroeg mogelijk contact te leggen met de (potentiële) klant. Daar heb je als bedrijf in de toekomst profijt van. In combinatie met persoonlijk contact is gamification een goede eerste stap in dit proces: spelenderwijs kennis verzamelen over hypotheken en dromen van een droomhuis.”

Samenwerking

De samenwerking tussen Rabobank en ORMIT-trainees levert voor de Rabobank vernieuwende, frisse ideeën op van de klant van de toekomst. En de ORMIT-trainees ontwikkelen hun leiderschapskwaliteiten in de praktijk en dragen effectief bij aan businessoplossingen van een topbedrijf.

Hier komt de img beschrijving

Variety of designs

Use samples as-is or with new blocks from a UI Kit

Meer nieuws

To get started, you select the desired sample and base the entire website on it. It’s that simple!

Onze traineeships

Each of these beautiful samples you can use as-is or with new blocks from a UI Kit to make your site.

User Guide

You’ll get a description of each component and learn how to connect and use them.

Responsive Layout

Of course we haven’t forgotten about the responsive layout. Create a website with full mobile support.

 

Wil je op de hoogte blijven van ORMIT nieuws?